marți, 29 martie 2011

vol II din romanul Fetele tacerii, A. Buzura

"Numai şi numai ele , secundele, mă puteau opri . Dar nu şi întoarce . Începeam drumul împotriva fricii , a laşităţii şi amânării . Am încercat să spun ce cred şi ce simt nu este prea puţin ... Înainte de a face primul pas , am ridicat încet , sigur , cu toată convingerea , mâna în sus . Era o linişte perfectă , albă ; în jur nu era absolut nimeni ; drumul galben şi holdele verzi , sănătoase , căţărate pe dealul abrupt respirau împăcate , împreună cu mine , sub lumina roşie , oscilantă , a apusului . "

"Am pierdut multe în viaţa asta , n-are importanţă, şi voi mai pierde ,probabil. Tu n-ai de unde să înţelegi ce mă frământă , cum mi se duc nopţile ...Reiau , refac , adun , de parcă asta ar folosi la ceva , ar schimba situaţia ...Cine să-ţi răspundă la propriile tale nedumeriri legate de cele trăite , dacă tu singur nu eşti în stare ? Dar...Mult a fost , puţin a rămas ; dă-le dracului pe toate." 

A. Buzura


Numai 9 lei.. exclusiv pe Shop JN!

Niciun comentariu: